24 Aralık 2010 Cuma

Torunun Gizli Telefon Kaydı

Dedesi: --Alo!
 Babaannesi:--Alo! Senmisin?
 --Merhaba! Geldim tatil köyüne.
 --Ne zaman döneceksin evine?
 --Burada yalnızlık güdüyor.
 --Ömrümüz böyle gidiyor.
 --Öyle muhabbetli.
    Yalnız sen ve ben,
    Cana can katan,
    Olalım telefonda…
    Bırak mutfak işini,
    Aşk bitirmiş işini,
    Ayın buluttan,
    Senin evden çıkışını
    Yad edelim  telefonda.

    O koca köpek vardı ya;
    Ayak sesimi duyarak
    Hırıldardı ya.
    Eski kapınız da açıldığında,
    Sanki enik gibi
    Mırıldardı ya…
                               
    
    Saçların yüzüme düşünce,
    Sanırdım ben gür ormandayım.
    Dudaklarmız  mühürlenince,
    Tam bir cennet ortamındayım.
    Unuttun mu  bir defada,
     Bulunmak için vefada,
     Çıkmıştın yol kenarına;
     Bekliyorken  sevdiğini,
     Boynu bükük gözlemiştin,
     Ben de seni özlesem de
     Gizli gizli izlemiştim.
     --Sonuç?
     --Onu sen de biliyorsun…
        Aaah ah!
        Bizi de görseydi Allah…
        O geçmiş günlerden
        Tek bir fırsatı
        Tekrar verseydi Allah!
     --Aman yavaş! Sesler var başka başka.
     --Tamam, torunlar duymasın;
        Doyulmuyor ki aşka!


        Oraz YAĞMUR


       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder