24 Aralık 2010 Cuma

Yetişin Gönüller Viran!!!


Ergenekon-demir mekan
Çıkılmazdan çıkan Türk ben.
Doğudan Batıya akan
Tanrı dostu olan Türk ben.

Gezdim Asya düzlerini,
Ceddin ayak izlerini.
Soldurdum gül benizimi,
Bilge hakim olan Türk ben.

Yesevı’ye yardımcıydım,
Alp Arslanlara başçıydım,
Haçlılara ben karşıydım,
Kutsal millet olan Türk ben.

Konyada aşk akıtmışam,
Hoşgörüler aktarmışam,
Karamanda atlanmışam,
Büyük ferman yazan Türk ben

Hep doğru yola koyuldum,
Tabanımdan ben soyuldum,
Fatih Sultan Mehmed oldum,
İstanbul’u alan Türk ben.
Uçtum, yıldızlara uçtum,
Göçtüm, uzaklara göçtüm,
Çanakkale boğazında
Bade zehir içen Türk ben.

Altaylar, Harezm, Erzurum...
Devlet kurdum  adım-adım,
Atatürk olmuştur adım,
Yeni ufuk açan Türk ben.

Düşmanıma kaymak verdim,
Balam içmiştir sütünü.
Karabağ, Kerkük alevde,
Kıbrıs’ın yoktur sütunu.


Nerdesin!
Nerdesin! Kadımı Turan!
Büyük fikirlerin mimarı Turan!
Yetişin!
Yetişin!! Gönüller viran!!!


Oraz YAĞMUR


                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder